Eva Štěpánková

Ráda sdílím s ostatními svoje zážitky a dojmy, proto jsem začala psát tyto nepravidelné blogy. Mou celoživotní láskou je film, ráda fotím, i když jen mobilem, čím dál víc mě zajímá architektura. S tím souvisí i design a moderní umění a celkově nové podněty, za kterými ráda cestuji.
  • Počet článků 53
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 609x

Seznam rubrik

Eva Štěpánková

Nečekaně brzy jsem zpátky. Může za to Vinyl.

Byla to jízda... Naposledy jsem se takhle cítila při Mad Max: Fury Road. Na dvě hodiny vás něco kompletně pohltí, donutí vypustit všechno ostatní z hlavy, pak vás to vyplivne zpátky a vy zíráte. Ano, viděla jsem Vinyl...

14.2.2016 v 21:17 | Karma: 9,61 | Přečteno: 455x | Diskuse| Kultura

Eva Štěpánková

Rodina Sopranů - mafiánský seriál, který vás nepustí

Organizovaný zločin, vydírání, zkorumpovaní policisté i politici a na druhé straně čestní, neúplatní hrdinové, to všechno mě v dětství, kdy jsem chodila na italské filmy o mafii, vnitřně neskutečně rozčilovalo i dojímalo.

13.2.2016 v 14:13 | Karma: 10,22 | Přečteno: 666x | Diskuse| Ostatní

Eva Štěpánková

Tak jsem tady...

Po čtyřhodinové cestě autem z dovolené po rozpálené dálnici se zpocená vřítím do Alberta. Automaticky naplním košík a bezmyšlenkovitě vyndávám nákup na pás. Pokladní mě sleduje rentgenovým pohledem.

5.2.2016 v 21:03 | Karma: 14,79 | Přečteno: 748x | Diskuse| Ostatní