Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MB

Návštěvu Barcelony skutečně nelituji. Nezbytná ulice La Rambla. Na stromě něco visí - pračlověk. Je živý a přátelsky na mne mává. Ha bedna, zaťukám. Už z ní leze zase upír! Kryštof mi v přístavišti ukazuje směr, kde leží Amerika. Nápad dcerky, jet na stadion. Camp Nou - Barcelona. Říkám, co tam budeme dělat? Ohromné, zápas se nehraje, no stadion žije. Četné obchůdky, výstavky cen GP Moto, voskové figuriny, fotolaby - k vyfocením se se kterýmkoliv hráčem. Pak tedy rámeček s L. Messim. Posvátná tráva, hlediště - sportovní chrám! Pak tedy skutečný chrám - Gaudí. Sagrada se již staví 140 let. Sranda. Celkem 136 let - Neměla stavební povolení! Kuriozní konec stavitele génia. Zaprášený v monterkách si odskočil pero cigára. Byl sražen, tramvají. Pohledem lékaře usoudili - jde o jakéhosi zanedbaného bezdomovce. Pomoc v podstatě žádná. Jeho dílo - snad, bude dostavěno v r. 2026. Vážně doporučuji, je co vidět ... :-)

0 0
možnosti
VH

Gaudiho stavba mě docela zklamala...na rozdíl od katedrály.

0 0
možnosti
RP

Barcelona je super typ na prodloužený vikend, Gaudiho stavby nezapomenutelný zážitek . Pokud máte ráda architekturu doporučuji, Madrid považuji ho za nejkrásnější hlavní město v Evropě.

0 0
možnosti

Děkuji za tip, v Madridu jsem byla jen krátce, na světě je tolik krásných míst, že se to nedá nijak stihnout. Osobně mám nejvíc ráda skandinávskou architekturu. :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 53
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 609x
Ráda sdílím s ostatními svoje zážitky a dojmy, proto jsem začala psát tyto nepravidelné blogy. Mou celoživotní láskou je film, ráda fotím, i když jen mobilem, čím dál víc mě zajímá architektura. S tím souvisí i design a moderní umění a celkově nové podněty, za kterými ráda cestuji.

Seznam rubrik