Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Článek je to výborný, velice informativní (tak jsem netrpělivě dočítal, abych mohl otevřít tu spoustu fotografií), ale to umění je nějaké divné!!

0 0
možnosti
Foto

Paní Štěpánková, pro rány Boží proč ten blog až po ukončení výstavy ? Nedala jste mi sebemenší možnost zúčastnit se a vidět to na vlastní oči. Škoda....

0 0
možnosti

Moc se omlouvám, ale pořád jsem hledala nejlepší slova, jak vyjádřit to nadšení, až to dopadlo takhle... :-(

0 0
možnosti

Zajímavý blog. R^

1 0
možnosti

Jsem milovník fantastiky všeho druhu a pro mne to nemá chybu

0 0
možnosti
  • Počet článků 53
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 609x
Ráda sdílím s ostatními svoje zážitky a dojmy, proto jsem začala psát tyto nepravidelné blogy. Mou celoživotní láskou je film, ráda fotím, i když jen mobilem, čím dál víc mě zajímá architektura. S tím souvisí i design a moderní umění a celkově nové podněty, za kterými ráda cestuji.

Seznam rubrik