Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

No konečně :-D Díky.

0 0
možnosti
Foto

Hezký blog, díky. R^

Dal jsem vám karmu, protože zaslouženě.

Malinko i proto, že vaše zajímavá informace bude možná nezaslouženě upozaděna čtenáři právě toho, co vás (i mne) již unavuje. :-)

0 0
možnosti

Děkuji vám opravdu moc za karmu i slova. Někdy mám opravdu pocit, jestli má vůbec smysl psát o takových věcech, protože už mám zkušenost, že jakmile v textu není slovo imigrant a odkaz na politiku, čtenost je nízká. Ale právě takové vzkazy jako váš, mě vždcky přesvědčí, že to má cenu.

0 0
možnosti

Děkuji, ani nevíte, jak jste mě potěšila, kvůli takovým, jako jste vy, stojí za to o takovýchle věcech psát V

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS