Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
BV

Paní Štěpánková,

díky za přiblížení nepochybně krásného muzea s vynikajícími uměleckými předměty. Asi se tam už nedostanu, ale pokud snad ano, tak bych váš typ nepochybně využil.

Ač neznaboh, v této souvislosti prohlašuji: Bůh žehnej všem sběratelům, mecenášům a dalším osobám, kteří umožňili, umožňují a budou umožňovat veřejnosti zhlédnout umělecké, technické, přírodní i jiné poklady celého světa - tím více když darují obdobné hodnotné sbírky. A že jich není málo i u nás!

Zaplať pánbůh za všechna muzea s volným vstupem mezi něž patří i ta nejvýznamější:

National Gallery v Londýně

National Gallery ve Washingtonu

Metropolitan Museum of Art v New Yorku ( mají doporučené vstupné, když zaplatíte OK, ale bez problémů vás pustí i zadarmo)

v USA jsou volně přistupná i další muzea ve Washingtonu i New Yorku

0 0
možnosti

Děkuji, já zase doufám, že se dostanu do New Yorku, to je můj sen :-) A máte pravdu, těchle lidí nebude nikdy dost.

0 0
možnosti
Foto

Moc pěkný fotoblog. Prohlédl jsem si Vaši fotogalerii i část webových stránek muzea, na které odkazujete. Je to nádhera.

0 0
možnosti

Díky, je to tam fakt nádherné...

0 0
možnosti
  • Počet článků 53
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 609x
Ráda sdílím s ostatními svoje zážitky a dojmy, proto jsem začala psát tyto nepravidelné blogy. Mou celoživotní láskou je film, ráda fotím, i když jen mobilem, čím dál víc mě zajímá architektura. S tím souvisí i design a moderní umění a celkově nové podněty, za kterými ráda cestuji.

Seznam rubrik