Diskuse

Nudíte se v metru? Zajeďte si do Lisabonu.

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Hezké, a jistě tam v metru nemají "hladové" kontrolory co čekají na cizince neznalé věci, tady je to strašná klasika, jen si všimněte Rv

0 0
možnosti

Ano, taky mě to štve, když vidím zmatené cizince, kteří nejdřív bojují s automaty a pak jsou ještě loveni v metru... :-(

0 0
možnosti
Foto

Přidávám se k Tomášovi Flaškovi. Lisabon je kouzelné město, měl jsem možnost tam týden pobýt a dodnes vzpomínám. Metro mi připadalo velmi přehledné.

Co bylo nejlepší, byly domy v centru, které se svrchu již rozpadaly, ale v přízemí se ještě bydlelo. Hodně kachlíkových fasád....

Karma R^

1 0
možnosti

Chtěl bych Vám trochu oponovat.

Dnes již ve všech vozech metra jsou taktéž displeje, ze kterých vyčtete, kde jste. To o těch starších vagonech platí jen na železnici.

Metro nemáme špatné a jediná velká výtka je opravdu jeho neexistence na Ruzyni. Jinak ale rozhodně nikterak nezaostává! Ba právě naopak, já třeba mám zkušenost z Paříže, kde mi místní metro přišlo hnusné, bylo v něm nedýchatelně a stísněně. Nemáme se za co stydět. Celkově je pak MHD docela na dobré úrovni, jako její běžný uživatel si rozhodně nemohu stěžovat.

Co se týče té umělecké hodnoty, tak kachlíky pěkné. Nicméně mne z vašich fotografií moc neoslovilo "to okolo", kde si myslím, že mnohé naše stanice metra mají hezčí celkovou skladbu, možná jim chybí kachlíky, ale to okolo mají architektonicky nějak smysluplně udělané. Každá stanice má svůj styl, byť mnohým může přijít až příliš decentní. Trochu zamrzí, když hned nad těmi kachlíky je velmi nevzhledná železná konzole...atd.

1 0
možnosti
Foto

Lisabon považuji po Praze za druhé nejhezčí město Evropy. Blog pěkný a karma R^.

1 0
možnosti

M52a60r12e72k 17C27o67z32l

16. 5. 2017 22:03

Lisabonem jsem nadšený taky, ale nemám rád, když někdo příliš šlape po ČR v oblastech, kde si to podle mě vůbec nezaslouží. A hromadná doprava v Praze je takovou oblastí. Ano, nemáme metro na letiště, ale jinak je MHD v perfektním stavu, máme mnohem hustší síť než v Lisabonu. Všude se najdou mouchy, to nepopírám. Mně se třeba v Lisabonu nelíbilo, že jsem si nebyl jistý, kolik mám na kartě zbylého kreditu a kdy mi ho to vlastně odečítá (kromě prvního průchodu turniketem), a také, že nebylo možno platit kartou a hotově to šlo jen malými bankovkami. Ale to jsou drobnosti. Jinak jako cestovatelský blog je to zajímavé, na ta obrázková témata na jednotlivých stanicích se příště zaměřím.

3 0
možnosti

Samozřejmě souhlasím s tím, že celkově je hromadná doprava v Praze perfektní, vím to i od mnoha cizinců, kteří ji obdivují. Bohužel to, že neexistuje rychlé spojení na letiště, je ostuda. Aerobus to nevyřeší. Ale zato máme konečnou v nemocnici Motol :-)

1 0
možnosti

S53a32r72a 26N83o60v56a

16. 5. 2017 21:16

Fota vypadají hezky, trochu umění navíc by se v našem metru určitě neztratila:-). Pokud jde ale o frázi s tím, jak je doprava na naše letiště hrozná - s tím určitě nesouhlasím! Na čím víc letištích jsem byla, tím víc si toho u nás vážím i pokud jde o dopravní obslužnost.

2 0
možnosti