Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Paní Štěpánková, jsem pověstná tím, že mi nikdy jen tak nedostane reklama a na filmy si klidně zajdu po odeznění vlny... takže se Vám povedlo, že díky Vám to trochu překopu a doopravdy zcela upřímně říkám, že na tenhle film, který upozorňuje na věc, kterou v partnerství opravdu nemám ráda - úkolování toho druhého - že na to zajdu s převelikou chutí... A máte pravdu .... je tam prostě zase krásnej:-) přeju krásnou neděli a děkuju za zprostředkování

0 0
možnosti

Milá paní Radko, moc jste mě potěšila, je příjemné mít zpětnou vazbu a hlavně takhle pozitivní. Jsem si jistá, že si film užijete :-)

0 0
možnosti
Foto

Kdybychom se měli inspirovat úvodními větami ve Vašem blogu, nezbylo by nám nic jiného, že hájit Němce za WWII jako sebe sama, neboť údajně dle tehdejší německé propagandy měl židovský lékař Kaufmann prosazovat kastraci všech německých mužů.

Jinak řečeno, i v případě některých nevydařených parafrází platí úsloví, kdyby hloupost nadnášela, tvůrci onoho filmu by se vznášeli jako holubičky.

0 0
možnosti
Foto

Kdybychom se měli inspirovat úvodními větami ve Vašem blogu, nezbylo by nám nic jiného, že hájit Němce za WWII jako sebe sama, neboť údajně dle tehdejší německé propagandy měl židovský lékař Kaufmann prosazovat kastraci všech německých mužů.

Jinak řečeno, i v případě některých nevydařených parafrází platí úsloví, kdyby hloupost nadnášela, tvůrci onoho filmu by se vznášeli jako holubičky.

0 0
možnosti
  • Počet článků 53
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 609x
Ráda sdílím s ostatními svoje zážitky a dojmy, proto jsem začala psát tyto nepravidelné blogy. Mou celoživotní láskou je film, ráda fotím, i když jen mobilem, čím dál víc mě zajímá architektura. S tím souvisí i design a moderní umění a celkově nové podněty, za kterými ráda cestuji.

Seznam rubrik