Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Jako kdybych to sledovala s vámi.R^

1 0
možnosti

Pane Chovanče, váš rozhled je obdivuhodný.!! On vás někdo nutí, abyste to sledoval???

2 0
možnosti

Ať si Američani udělují americké ceny, komu chtějí.

Mně je to naprosto lhostejné.

Netuším, kdo má či nemá oskara nebo Pulitzerovu cenu. A je mně to upřímně lhostejné.

0 1
možnosti

Netuším kdo jste a jak vypadáte, nezajímáte mě a jste mi lhostejný.

0 0
možnosti

R^ Korektnost co nevidět zajde na úbytě, už se všem zajídá :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 53
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 609x
Ráda sdílím s ostatními svoje zážitky a dojmy, proto jsem začala psát tyto nepravidelné blogy. Mou celoživotní láskou je film, ráda fotím, i když jen mobilem, čím dál víc mě zajímá architektura. S tím souvisí i design a moderní umění a celkově nové podněty, za kterými ráda cestuji.

Seznam rubrik